Stressig liv bland barn och jobb!

Alla inlägg under augusti 2009

Av Katta - 31 augusti 2009 08:24

Sjuka barn hemma, förkylningsastma.... Det tär ju på en när man missar så mycke utav skolan och det är inte bra!

Samtidigt som man försöker ringa o sjukanmäla sig men det är upptaget...blir tokig!!! Sen har inte CSN hört av sig ang lånet så här sitter man med nada pengar o måste lösa ut böcker för att kunna plugga.... grrrr! Och inte minst matteläraren har fel på hjärtat och bara där missar jag matte... vi nämligen inte haft nån lektion med matte än.... Gevalia är slut men icke Jompa så måndagen börjar bra!!!

Av Katta - 30 augusti 2009 12:24

De kommer o hämtar oss till Märsta... Idag ska vi äta middag o fira brossans lilltös... kidzen hemma har längtad efter denna stund att få träffa deras lilla kusin, Trista!!!

Och hungrig är man som en gris... men nu ska jag göra mig iordning...

Av Katta - 29 augusti 2009 08:50

Jag har rensat nästan allt från garderober... vilket jobb det va' men hoppas allt blir såld nu!!! För jag vill inte ha med något tillbaka....

Om ca en timme kommer Jessica o hämtar mig... hoppas vädret e som det är nu!!!

Sen imorron ska vi fira lill-sessans födelsedag hos min mamma o pappa... mamma har köpt balonger o hattar samt en tårta till lill-sessan som fyller 1 år! Kidzen här hemma ser verkligen framemot kalaset, får träffa Trista o Kim samt Mummu o Morfar....


Nu ska jag ladda mig själv med lite coffee o Jompa!

Av Katta - 25 augusti 2009 11:08

Inskolning på Gurres nya dagis så har man missat skolan 2 dagar... men men man kommer väl ikapp!!! Snart ska jag hämta odågan från dagis samtidigt som man håller på att tvättar för fullt här hemma...

Av Katta - 25 augusti 2009 11:03

Brossans lilltös fyller 1 år idag o vi ska fira henne på lördag... Det blir massor med rosa ballonger, partyhattar och inte minst en tårta bara gjort för henne eftersom hon är allergisk. Jag ska ta med min kamera och ta massor med bilder då lägger jag ut de.

Så shopping det blir inför Tristas kalas....

Av Katta - 24 augusti 2009 10:54

Igår hade Enköping ordnat en specielldag för barn... det va' massor med aktiviteter samt gratis glass och mat för hela familjen... man fick åka gratis med buss dit och hem så vi hade väldigt roligt speciellt Emelie för hon fick för första gången rida med en stor ponny...

Gustav träffade sin favorit fröken där, Maud... åååh, va' lycklig han blev!

Av Katta - 22 augusti 2009 08:38

studera.jpg

Valde matte B... fattar inget så nu måste jag byta den till matte A... att allt ska krångla till sig! Sen fick jag sammanfattning utav förra kursens uppgifter, en genomgång, tror inte mina ögon, men jag har glömt typ hälften... man använder inte det i praktiken för det gör programmen som man jobbar med... kul! Snacka om att det växer gråahårstrån i skalln på mig redan!

Men det bästa är att jag ger inte upp!


...Nu åter till mina läxor...

Av Katta - 17 augusti 2009 11:25

Va' gör man när ungarna inte lyssnar? Kör taktiken "Myway or the highway" men nu får vi väl se om saker och ting ändras när Thailandsresan står på spel...

Presentation

Omröstning

Om du får tre önskningar, vad önskar du dig då?
 En miljon, singel och evigt ung
 Villa, Volvo och Vovve
 Tur i kärlek, familj, fast jobb
 Världen runt resa, fickpengar och en omgång önskningar till (men ej pengar)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens visa

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

Ovido - Quiz & Flashcards