Stressig liv bland barn och jobb!

Alla inlägg under oktober 2009

Av Katta - 19 oktober 2009 11:54

Fick inte jobbet... åååh va' lack jag blir! Men jag va' ändå 1 utav 20 som kom vidare, totalt va' det 350 sökande! Men jag fick inte jobbet!!!

Så nu blir det plan B vilket jag har diskuterat med en viss person om... har bokat möte med NFC på torsdag kl:9.00... Då j***ar vill jag ha goda råd och hjälp... Nu ger inte jag hoppet utan ger 200 % på det här med att starta eget! Skiter i vad alla säger om att det är tufft för det vet jag... just därför ska jag ge allt!


Måste sluta, sitter i telefon och väntar på min tur....


Tack o hej leverpastej!

Av Katta - 17 oktober 2009 09:24

Tidigt uppe idag... själv va jag uppe sent igår o tittade på "Johan Falk" med gubben... så man får väll skylla sig själv om man är trött! Men en kopp el dussin av Gevalia gör susen o inte nog med det så har jag varit ute på promenad med Moa i regnet.. kul!

Men nu blir det iallafall plocka o städa hemma, titta lite kataloger om jag hittar fina julgardiner osv...

... men tills dess...


Cheers!

Av Katta - 16 oktober 2009 19:33

En fredagkväll och jag är rastlös... får ingen ro i kroppen dels så kan det betyda att jag inte har fått samtalet än!!! Vilket jag har väntat i evigheter snart... lgh:en ser ut som fan, vet ej vart jag ska börja städa... grabbens rum städade jag förra veckan och tro mig det tog 4 timmar...

Vi får se hur det blir nästa vecka, jag har massor att göra, ärenden... med myndigheter... så roligt varje gång! Suck va' rastlös jag är!

Snart börjar Idol och tills dess så ska kidzen ligga i säng!!!! Syns imorron...


Ha en trevlig kväll!

Av Katta - 12 oktober 2009 20:21

... de små liven sover och nu är det lugn i stormen... tänkte ta en kopp med Gevalia och en Prince o bara njuta, ute på balkongen!

Lgh:en ser ut som att en tornado har blåst rätt in i lgh:en.... hoppas jag får in sovrutiner på de!!! Sen har vi ju "toåringarna"... suck... hellre 5 små kottar än 2 tonåringar... uppkäftiga, lyssnar inget, ska bara ha o ha allting!

15 dagar kvar sen får vi våran, digital TV med Disney (ett måste här), hemtelefon, mobiltelefon (iphone), bredband... inte illa! Nu har vi ingen Disney och det har varit ett helvete måste jag säga... jag kan erkänna att det har varit lite som en barnvakt... Gustav saknar "Musses klubbhus"... o mamma lugn o ro... hehehhe!


Finns det nåt värre än att vänta på besked om man har fått jobbet eller inte? Jag går på nålar hemma... rastlös som attans... jag va på intervju förra veckan igen o träffade arbetsgivaren (kanske blivande, hoppas jag) o nu vänta o vänta... suck säger jag!

Snart är det ju jul och man vill ju handla julklappar samt börja spara pengar till ngt roligt med familjen... det har alldrig blivit av eftersom ekonomin har varit så dåligGuld i mun Är det bra att drömma? Den frågan har jag ställt till mig själv många ggr men vet ej svaret... jag är en drömmare o planerar massa projekt men 90% av de har gått åt skogen, ngt e galet! Sen när man har drömt om ett jobb tex o inte får det tro mig att jag gråter blod då... eller att planera att shoppa men plånboken är tom... då grinar jag ännu mera blod... hmmm... alltså det e inte bra för mig att drömma...


Nu får jag sätta ett punkt för det här o gosa ner i soffan med min gubbe!


Cheers!

Av Katta - 12 oktober 2009 19:58

En sak förstår jag inte o det är att vi har alltid en hel gård hemma med andras barn... ibland så vill man ha lite lugn o ro... ungarna skriker, gubben ålar (tandvärk) och själv sitter jag, helt matt och väntar på ett viktigt samtal som alldrig kommer, känns det som...

Jag begär inte mycke här i livet men ett jobb, är det mycke att begära? Det tycker man inte... måste gå o styra till här hemma...

Av Katta - 12 oktober 2009 15:15

Det va' länge sen jag va' här men våran data behöver formateras så nu lånar jag min dotters data under tiden... och när inte hon är hemma... hehehee

Sitter och väntar på svar från arbetet som jag har sökt... Den vill jag ha... det e bara så! Sen har min drömhus på nätet försvunnit... fan... det e såå att jag har stora planer för våran familj, men ibland går det inte som jag vill eller rättare sagt aldrig... näää... nästan! Nu har jag beställt iallafall bredband+telefoni+tv+mobil till oss!Tungan ute


Just nu e jag så hungrig så jag vet inte vart jag ska ta vägen... sen blir man trött va' som pågår i skolan och dagis... Emelie har en spec.fröken som skriker o dumförklarar henne tom barnen i klassen tycker synd om henne... vill man s****a henne eller!!!!???

Presentation

Omröstning

Om du får tre önskningar, vad önskar du dig då?
 En miljon, singel och evigt ung
 Villa, Volvo och Vovve
 Tur i kärlek, familj, fast jobb
 Världen runt resa, fickpengar och en omgång önskningar till (men ej pengar)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens visa

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

Ovido - Quiz & Flashcards