Stressig liv bland barn och jobb!

Alla inlägg under januari 2009

Av Katta - 29 januari 2009 22:34

Min gube har blivit min nya husmor... Han har visat en ny sida av honom som jag inte visste att det fanns... hahahaa!

Han har diskat, städat, badat ungarna m m Det känns så skönt att komma hem från jobbet och kliva in i lägenheten och få den här friska fräscha doften av skurmedel!

Av Katta - 29 januari 2009 15:19

Om tio min så åker jag hem! Fick en jättefin blombukett utav kollegerna... olika rosa nyanser.. min favvo färg!

Av Katta - 29 januari 2009 11:12

Jag är såååå hungrig... kan inte jobba... vill ha mat!

Av Katta - 29 januari 2009 09:36

Idag jobbar jag sista dagen på det här stället... tråkigt men samtidigt bra för nu får jag ta mig själv i kragen och starta mitt företag tillsammans med guben!

Allt är planerat och klart, det är bara massa möten med arbetsförmedling m m....

Lägger senare när allt är klart, våran sortiment samt webbsidan för det mesta kommer att gå igenom webben! Lager med liten butik här i Enköping, mer avslöjar jag inte...

Cheers så länge!

Av Katta - 27 januari 2009 14:58

Nu tänker jag kasta handuken och åka hem med bussen! Finns inte så mycket att göra. Har jobbat med turbofart idag...

Av Katta - 27 januari 2009 13:25

Ju, idag ska jag ta och laga Moussaka, Amandas favorit! Jag är trött på pasta och ris men inte potatis!

Baka bröd också...."frukostbullar"... himmelsk goda! Nyttiga, det vet jag inte!!

Kaffesugen...

Mat
Av Katta - 27 januari 2009 13:13

Jag ska nog fortsätta att läsa min bok, Marley och Jag. Rekomenderar till alla som tycker om att läsa! Kan ni tänka er, favvo fåtölj med mysig filt, en bok och en kopp The! Nice!!!


Klockan närmar sig halv två och jag vill hem, mina barn är sjuka... Förkylda, va' annars! :(


Av Katta - 27 januari 2009 10:32

Här rullar det på... fakturor överallt...men man har valt sitt yrke och man trivs med den! Snart är det lunch och jag har inte med min lunchlåda, glömde den hemma! Kaffe, knäckebröd och apelsin får duga idag!

Snacka om att det va' mysigt att titta på TV när man kunde ligga på soffan!

Ville tända ljus men så fort jag fick eld då blåste Gustav ljusen!

Presentation

Omröstning

Om du får tre önskningar, vad önskar du dig då?
 En miljon, singel och evigt ung
 Villa, Volvo och Vovve
 Tur i kärlek, familj, fast jobb
 Världen runt resa, fickpengar och en omgång önskningar till (men ej pengar)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens visa

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

Ovido - Quiz & Flashcards