Stressig liv bland barn och jobb!

Alla inlägg under januari 2009

Av Katta - 26 januari 2009 16:23

Förra året i november så flyttade vi från ett hus till en lägenhet, visst var det skönt komma närmare stan samt elen blev billigare men alla dessa kartonger, fortfarande! Vi har ingen förråd än och alla garage grejerna är typ här i lägenheten! Suck! Men stor tvättstuga har vi iallafall! Vilket är bra. Soffan kommer hit snart och jag får panik vart jag ska ställa alla grejerna någonstans.... Nä ut och röka samt laga mat!

Av Katta - 26 januari 2009 16:04

Den 20/1-09 fick våran lilla "bäbis" somna in. Han blev bara 1,5 år gammal. En sån stor kille med stort hjärta fick lämna oss med stor sorg pga sin ras. Människorna var reserverade när de mötte honom och gav ingen chans till honom att få visa att bakom all bus och den rasmixen så finns det faktiskt en lojal vän. En sådan gosig kamrat som ställde upp i vått och tort! Han va' en familjehund som levde bland 5 busiga barn och ingen kamphund som många yttrade sig. Men Hanibal, R.I.P Vi saknar dig så! Emelie "Loppan" saknar dig varje dag, gråter att hennes hund är borta, i himlen! 

Av Katta - 26 januari 2009 15:28

Imorron jobba, handla och hämta kidzen från dagis (med buss) Det funkar bra när Gustav vill sitta i vagnen men den dagen kommer väl när han vägrar...

Sista dagen på jobbet blir det på Onsdag... *snyfft* Så att stora delar av min vardag har gått åt att skicka in jobbansökan för jag vill inte bli arbetslös!

Det funkar inte.... just nu så har jag sökt enbart i Stockholm, tro eller ej men det tar längre tid att pendla till Uppsala än att åka tåg till Stockholm!


Så att CV samt personligt brev har jag bifogat tiotals idag!

Av Katta - 26 januari 2009 15:24

Hmmm... har inte tänkt så långt men det är väl dax att ställa sig framför spisen och koka ihop ngt!

Det blir nog hemmagjord pyttipanna idag, lättlagad och går alltid ner!

Ikväll blir det myskväll framför TV:n i min nya soffa!


Av Katta - 26 januari 2009 15:11

Nu får vi väl se hur den här blogget fungerar... Är nämligen lite rastlös i väntan på min nya soffa....

Måste nog ladda ner lite bilder...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Om du får tre önskningar, vad önskar du dig då?
 En miljon, singel och evigt ung
 Villa, Volvo och Vovve
 Tur i kärlek, familj, fast jobb
 Världen runt resa, fickpengar och en omgång önskningar till (men ej pengar)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens visa

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

Ovido - Quiz & Flashcards