Stressig liv bland barn och jobb!

Alla inlägg den 9 december 2009

Av Katta - 9 december 2009 09:49

... konstigt nog! med tanke på hur sent man gick o la sig igår... Julen närmar sig o jag börjar få panik med julklappar... några har i köpt redan förra månaden till de yngsta i familjen.... nu åter står de storas julklappar o det e inte lätt kan jag säga... deras önskelistor är inte vänliga mot våra plånböcker.... man måste vara rik för att mätta deras behov, känns det som!

Allt från plasma TV obs! 32" minst, digitalkamera 12 mpl, dirtbike, bärbara datorer, xbox, playstation3, wii plus alla dessa spel till det!!!!

Och inte minst, pengar till kläder... minst 2000:-....

Vem fan har skämt bort de??? Inte e det vi, fattiga som i är!!!

 

Idag så har vi en jätte trevlig möte och vi får se vad som händer!!! Nån jävel som tycker att det e roligt att göra massa osanna anmälningar... så idag ska det bli slut med sådana saker... polisanmälan har jag gjort oxå mot denna idiot så han/hon får smaka på sin egen kaka... De brukar säga att "...den som börjar leken får leken tåla..." är inte det så???!!

 

Men nu ska jag vara mänsklig o gå underhålla min man innan han ska till jobbet!

 

Ha en bra dag!

Presentation

Omröstning

Om du får tre önskningar, vad önskar du dig då?
 En miljon, singel och evigt ung
 Villa, Volvo och Vovve
 Tur i kärlek, familj, fast jobb
 Världen runt resa, fickpengar och en omgång önskningar till (men ej pengar)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens visa

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

Ovido - Quiz & Flashcards