Stressig liv bland barn och jobb!

Alla inlägg den 19 december 2009

Av Katta - 19 december 2009 13:14

... idag blir det pizzeria på eftermiddag... gubben ska titta på fotboll med pizzabagarna samtidigt då vi ska äta pizza med familjen... det e ju tipslördag... hoppas bara storvinsten kommer hem! Det skulle inte skada oss!


Idag har vi en urgullig hund som vi tar hand om medans hennes matte o husse är i Västerås o julhandlar, man saknar bara Blondie, våran gamla Rottistik när man tittar på deras hund för hon e kopia utav henne! Lika busig, matglad och alltid i vägen... hon tror att hon e en liten knähund!!!  


Jag tror att jag ska baka idag, är sugen på mockarutor med strössel på... eller bananmuffins... men jag har inga bananer hemma och ute är det -24 grader  och solen skiner.... Imorron ska jag jobba....

Presentation

Omröstning

Om du får tre önskningar, vad önskar du dig då?
 En miljon, singel och evigt ung
 Villa, Volvo och Vovve
 Tur i kärlek, familj, fast jobb
 Världen runt resa, fickpengar och en omgång önskningar till (men ej pengar)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens visa

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

Ovido - Quiz & Flashcards