Stressig liv bland barn och jobb!

Alla inlägg den 23 april 2009

Av Katta - 23 april 2009 12:59

Nu har vi haft brossan och deras hund Moa rätt länge och så gullig samt full i fan ibland är hon... busar och biter som en bebis... kommer nog att sakna henne när hon åker tillbaka till sitt nya hem som brossan och farsan håller på bygger till de.


Fan idag är jag glad!!! och undra varför!? Inte nog med det så har vi börjat prata finska till de små hemma och nu kan både Emelie och Gustav prata lite... de vet va' allting heter på kroppen (till och börja med)


Ha en bra dag, nu blir det en rejäl kaffe paus och en jompa glitter med silvertuss ute på balkongen!

Av Katta - 23 april 2009 12:53

Ett stort sten har ramlat av bröstet och jag säger att den känslan är som en skön rus... Pratade just med försäkringskassan och allt är klart nu... Vårdbidrag och VAB-pengarna....

Jag visste ärligt inte va' jag skulle ha tagit vägen annars... höll på att gräva färdigt en grop i skogen! Nu fattas det bara ännu mera goda nyheter som tex ett jobb!

Morfar får gärna hjälpa till på traven tycker jag... eller hur Morfar? Han sitter säkert där uppe och ler tillsammans med mormor! Ni anar inte hur konstiga saker det händer här hemma hos oss ibland och jag som är skrockfull så tror jag på "spöken" och den här gången tror jag att det är min morfar som besöker mig titt som tätt!

Av Katta - 23 april 2009 10:47

Alltså det här går inte att vara hemma på dagarna... jag blir totalt tokig... Besökte Adecco igår och fick meddelande att på hösten så blir det eventuellt ett längre uppdrag där kunden hade frågat efter mig! Det är roligt! Men innan det så hittar jag eller får napp på de jobb jag har nu sökt så är det bra! För det är fast tjänst... det jag vill ha! Det är bara skit att det är i Stockholm men det får man ta! Annars om jag får jobb i Kiruna så får inte jag tacka nej utan hela familjen måste flytta dit... hmmm! Vilka jävla regler!

Snacka om att det lös igår när jag och gubben kom från arbetsförmedlingen, jag fick en GRÖN-mapp därifrån och talar vi om en Neongrön... "Hej allihopa, jag är arbetslös!!!!"

Presentation

Omröstning

Om du får tre önskningar, vad önskar du dig då?
 En miljon, singel och evigt ung
 Villa, Volvo och Vovve
 Tur i kärlek, familj, fast jobb
 Världen runt resa, fickpengar och en omgång önskningar till (men ej pengar)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens visa

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

Ovido - Quiz & Flashcards