Stressig liv bland barn och jobb!

Alla inlägg den 24 april 2009

Av Katta - 24 april 2009 21:51

så jag har bestämt mig att gå knoppa... Go' natt med er allihopa!!!

Av Katta - 24 april 2009 20:28

Nu sitter de i badet och snart dax för pyjamas, borsta tänderna och hopp i säng... om jag lyckas! Sen är det för mig att ta sista turen med Moa ute så hon får kissa av sig och då gott folk är det jag som ligger på soffhalmen och tittar på film!

Av Katta - 24 april 2009 19:03

Idag så blir det Lasagne med Ädelost.... så gott! Vi fick provsmaka olika ostar på Willys idag och fastnade för den här Ädelosten! Så krämig och go'!


Saknar min gubbe redan fast han har varit borta i några timmar... vill bara att han ska återvända hem! Sen kan inte jag sluta tänka på jobbet i Bålsta, jag hoppas jag får napp den här gången. Jag är så trött på att få nobben hela tiden... allt känns så meningslöst då!


Nu är det spännande i väntans tider... håller tummarna att jag får röda veckan snart för det fattas bara att man är på smällen oxå! Hmmm... nu är jag hungrig!

Mat
Av Katta - 24 april 2009 17:41

Är det dumt att schemalägga sitt liv? Så att man håller igång hela dagen tills barnen ligger i sängs och då får man vara en soffpotatis? För jag tänker göra det nu och se om det funkar samt börja med att äta alla sorters vitaminer och mineraler som finns!

Undar hur länge jag klarar av att hålla i takt med schemat!!! hahahahaa

Av Katta - 24 april 2009 16:50

Ju, inte minst STÄDA som jag älskar (inte) men det blir det iallafall annars hamnar jag snart i TV-rutan på kanal 4, Rent hus...


När man har en stor familj så är man inte så glad över när man inte har ngn diskmaskin... det tar evigheter att diska tex... Sen vet inte våra barn vad som är Vett och Etikett, men det har vi delvis att skylla på! Men hur får man barn bli "rumsrena"? Städa efter sig eller plocka upp saker bara spontant? Det har vi försökt att lära de men någonstans gör vi fel! Det kan inte vara vi för vi båda städar och plockar... hmmm... vad göra?

Av Katta - 24 april 2009 16:17

Med kaffe och cigg på balkongen! Gubben har åkt till Gtb och kommer hem på söndag så det är lungt hemma med de små. Amanda är hos sin kompis och kommer inte hem... Så idag ska jag baka en go' kaka, Choklad Cheesecake... nami nami!


Presentation

Omröstning

Om du får tre önskningar, vad önskar du dig då?
 En miljon, singel och evigt ung
 Villa, Volvo och Vovve
 Tur i kärlek, familj, fast jobb
 Världen runt resa, fickpengar och en omgång önskningar till (men ej pengar)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens visa

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

Ovido - Quiz & Flashcards