Stressig liv bland barn och jobb!

Alla inlägg den 21 september 2009

Av Katta - 21 september 2009 13:24

... att Emelies provsvar såg bra ut... hennes sänka låg på 3 vilket är bra jämfört med 2 dagar sen så låg den på 40... siffrorna säger inte mycket för mig men jag vet iallafall att värdet är bra nu och hennes tillstånd stabilt... nya prover på fredag samt röntgen på lungorna! Glömde nästan bort hennes ögonläkare sa att synen har blivit lite bättre på vänstra ögat men vi ska fortsätta leka pirat 1 tim om dagen.


Nu har jag skickat x-antal ansökan till olika jobb, sådana som jag vill ha, som jag är utbildat till... så jag hoppas att jag får napp att lyckan slår till i våran familj för ibland så känns det som att vi bor under en åskmoln och att det är oväder hela tiden så lite sunshine, Tack!


Nu tänker jag ta en paus från datan och gå lägga mig på soffan samt titta på "Gerald the boing boing" med Emelie!

Av Katta - 21 september 2009 09:14

Ju... besök hos ögonläkaren med Emelie samt ta massa prover... stackarn! Sen ska vi till försäkringskassan... min favvoställe... NOT! och fylla i bostadsbid. ansökan... kul! Sen ska jag fylla i papprena till Distanskursen... redovisningsekonom eftersom vet ej hur länge Emelie ska vara hemma!


Gu' va' gött det är med kaffe... nu ser v.rummet fint ut, nya gardiner o ny matta fattas bara min v.rumsbord som e hos en kompis... den här veckan ska jag få "låna" Moa-mopsen igen... har saknat henne såååå... lilla grisen!


Sen har jag sökt jobb som kund- och rekryteringsansvarig, det andra tackade jag nej till för det verkade inte vara nåt seriöst.... hmmm... Man söker o söker men när befinner man? Det kan man fråga... det känns som aldrig!


Presentation

Omröstning

Om du får tre önskningar, vad önskar du dig då?
 En miljon, singel och evigt ung
 Villa, Volvo och Vovve
 Tur i kärlek, familj, fast jobb
 Världen runt resa, fickpengar och en omgång önskningar till (men ej pengar)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens visa

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

Ovido - Quiz & Flashcards