Stressig liv bland barn och jobb!

Alla inlägg den 23 september 2009

Av Katta - 23 september 2009 18:36

Då va det ytterligare en arbetsintervju i stor stockholm... i city... jag har så känsla att det här kommer att gå bra.... peppar peppar ta i trä.... som läget är nu så behöver familjen lite pengar och snart e det jul oxå... min favvo årstid! Alla dessa ljusstakar och stjärnor, tomtar och lussebullar samt glögg.... nami... får inte glömma julmaten, Kalle Anka & Co samt julhandla massor med julklappar!

Varje år som har gått så har mina föräldrar sagt att vi vuxna ska inte köpa julklappar till varann men gissa om en annan har hållt sig... nix... Katta har köpt till alla, det har inte varit det dyraste och inte ngt märkt värdigt heller för den delen men jag tycker att det är tanken som räknas iallafall... som sist så köpte jag tekoppar, löste samt mysiga ljus till min bror o hans fru samma till mina föräldrar....


Just nu så tjatar jag på morsan o farsan att de ska köpa den där soffan som de igentligen ville ha! Då får vi deras som de precis har köpt.... i förrgår så fick jag nya Jotexkatalogen... fy fan säger jag bara... de har fått så fina grejer så att man vill ju shoppa allt...


Nu får jag säga go' natt o vi syns i morron!

Av Katta - 23 september 2009 10:34

Finns det nåt som e så jobbigt att tvätta kläder??? Jag har typ 5 fulla korgar med tvätt... Igår gjorde pappa en överraskning till oss, han kom hem till oss med en antikmatsalsbord samt jättefina stolar till så nu kan vi alla sitta samtidigt vid matbordet o äta.... Tack pappa!!!

Snart får vi oxå deras nya soffa som de köpte typ 2 månader sen för de vill inte ha den kvar för de tycker att alla har nästan likadana soffor så de ska köpa en ny! Jippiiii....

Sen hade pappa med sig Moa igår... åh va glad hon va... katten MissD fick nån slags fnatt igår, hon hoppade och kramade samt busade med Moa hela tiden ungefär som att hon hade saknat henne!!!


Men imorron så ska jag åka till Stockholm, Stureplan till arbetsintervjun kl:10.00 och jag hoppas att jag får DEN här tjänsten annars gräver jag mig ner i en grop och kommer alldrig upp... (bara skoja)


Oj! va klockan går måste gå till tvätteriet....

Presentation

Omröstning

Om du får tre önskningar, vad önskar du dig då?
 En miljon, singel och evigt ung
 Villa, Volvo och Vovve
 Tur i kärlek, familj, fast jobb
 Världen runt resa, fickpengar och en omgång önskningar till (men ej pengar)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens visa

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

Ovido - Quiz & Flashcards