Stressig liv bland barn och jobb!

Alla inlägg under april 2009

Av Katta - 23 april 2009 10:47

Alltså det här går inte att vara hemma på dagarna... jag blir totalt tokig... Besökte Adecco igår och fick meddelande att på hösten så blir det eventuellt ett längre uppdrag där kunden hade frågat efter mig! Det är roligt! Men innan det så hittar jag eller får napp på de jobb jag har nu sökt så är det bra! För det är fast tjänst... det jag vill ha! Det är bara skit att det är i Stockholm men det får man ta! Annars om jag får jobb i Kiruna så får inte jag tacka nej utan hela familjen måste flytta dit... hmmm! Vilka jävla regler!

Snacka om att det lös igår när jag och gubben kom från arbetsförmedlingen, jag fick en GRÖN-mapp därifrån och talar vi om en Neongrön... "Hej allihopa, jag är arbetslös!!!!"

Av Katta - 20 april 2009 13:22

Åkte hemifån vid tolv med hela familjen... fint väder men lite blåsigt! När vi väl kom till torget då börjades det, en utav stora killarna pillade och rev ner allt... sprang iväg och gjorde allt va' man inte får göra! Grrrr... bara där blev jag gråhårig... sen när vi kom ner till tivolit så blev det katastrof... när de inte fick det va' de pekade då blev det 2:a världskrig... Vill man göra ngt roligt med barnen någonsin... Nej!


Jag och gubben, vi va' slut efter denna dagen... och just nu så är jag väldigt sugen på att baka Choklad Cheesecake som jag gjorde i förrgår... vilka delikata go' bitar... mums! Låg fetthalt (inte att jag tänker på det men) de va' goda ändå!

Av Katta - 20 april 2009 13:10

Först tänkte jag... "Det här blir mysigt, promenera till affären med alla kidzen+1 extra=6 st..." det gick bra på vägen ner... inne i affären så började de springa och riva ner allt... det va' folk ta mig fan överallt och ingen tog hänsyn till att man hade barn med sig utan de skulle köra på de och vi fick i stort sett flytta på oss hela tiden... vagnen vägde bly med alla matvaror... då tappade jag tålamodet och blev egoistisk... "nu får det vara nog och visa hänsyn till alla, störst går först..." tänkte jag... gick fram som en pansarvagn... Men en engång ALDRIG MER BARN I AFFÄREN!


Av Katta - 17 april 2009 08:15

Nu har jag fått min dos av kaffe tillsammans med Jompa men den här gången så har det varit John Silver utan filter... inte roligt att röka när man får tobak i käften....

Hur kommer dagen att se ut idag... hmmm... det visar sig! Ska till Jysk och titta efter möbler till balkongen, ett bord och 2 stolar! Det är kanon väder ute så det kommer att bli jätte varmt idag!

Av Katta - 16 april 2009 19:11

Ikväll ska jag ägna min tid att skriva ner allt vi ska handla från ICA Maxi imorron! Det blir nog lite blommor imorron till balkongen och inomhus... det är så tomt... Men nu måste jag fortsätta med listan för den blir lång...

Av Katta - 16 april 2009 19:11

Ikväll ska jag ägna min tid att skriva ner allt vi ska handla från ICA Maxi imorron! Det blir nog lite blommor imorron till balkongen och inomhus... det är så tomt... Men nu måste jag fortsätta med listan för den blir lång...

Av Katta - 16 april 2009 16:55

När hon kom hem till oss så tänkte jag för mig själv... " ok, va' har jag gjort??" men sen tänkte jag men "jag kan nog greja det här..." tills hon sa att de har MÖTEN...hmmm ... jag skönk ihop och tänkte... " har jag blivit en gammal kärring?" 

En sak är klar... möten är bara utesluta för min del... så blodigt allvar tänker inte jag ta det här... om det är nån som vill köpa så kan de ringa mig, eller nåt!? Och msen det här med demostrationer... What the Fuck??? Inte för mig... Så igentligen, det kvarstår en fråga, ska jag fortsätta med att sälja? Ju, men man kan väl göra på sitt sätt!

Av Katta - 16 april 2009 09:33

Idag så kommer jag få besök utav en Tubberware konsult... Jag ska börja sälja på min fria tid... Kul... man får hålla på med i sin egen takt, tack och lov! Jag älskar Tubberware... praktiska och snygga... tål mycke samt att de har livstids garanti på grejerna!

Hon kommer hit 12 tiden och då ska jag välja vilken väska jag ska ta! Hmmm...

Presentation

Omröstning

Om du får tre önskningar, vad önskar du dig då?
 En miljon, singel och evigt ung
 Villa, Volvo och Vovve
 Tur i kärlek, familj, fast jobb
 Världen runt resa, fickpengar och en omgång önskningar till (men ej pengar)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens visa

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

Ovido - Quiz & Flashcards