Stressig liv bland barn och jobb!

Alla inlägg den 16 november 2009

Av Katta - 16 november 2009 09:55

Det har varit jobbigt de senaste veckorna för våran familj... först o främst det här med Emelie o hennes OP samt hjärta... nu fick vi reda på att våran lilla pojk oxå har hål i hjärtat fast lite större samt misstankar om diabetes! Kul? Svar: Nej

Idag ska hela familjen ta svininfluensa sprutan för vi ligger i riskzon... jippiii... själv ville jag avstå från sprutan men men... En sak positivt iallafall som hände faktiskt idag o det va att jag fick samtal från en bemanningsföretag att hon ville träffa mig imorron på intervju, uppdraget går ut på att jobba som ekonomiassistent hos kund o man har chans att bli överrekryterat hos kund vilket e bra... men den här gången ska inte jag ta segern i förskott utan jag ska vänta tills jag har skrivit papper m m... då kan jag börja skryta... hahaha


Men nu e det dax att ta lite Gevalia o en Prince... (jaaa, jag har bytt märke, till billigare)


Cheers!

Presentation

Omröstning

Om du får tre önskningar, vad önskar du dig då?
 En miljon, singel och evigt ung
 Villa, Volvo och Vovve
 Tur i kärlek, familj, fast jobb
 Världen runt resa, fickpengar och en omgång önskningar till (men ej pengar)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens visa

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

Ovido - Quiz & Flashcards