Stressig liv bland barn och jobb!

Alla inlägg den 22 november 2009

Av Katta - 22 november 2009 10:46

Ingen bra kombination... sprutan gick bra men Emelie fick inte ta den pga allergi mot penicillin... så imorron måste vi till barnspec. o ta sprutan åt henne. Gurra e lite öm i armen som jag bara... sen e det Amanda kvar oxå så tar vi henne samma gång som Emelie!


Till Catta: Det e Emelie som fyller år nästa fredag! Gurre fyller år i april!

 

Imorron ska jag till östermalm på intervju så idag ska jag förbereda mig inför det. Måste åka tidigt på morgonen.

Men nu ska jag gå ut med Moa... o hoppas att det inte regnar...


Cheers!


Presentation

Omröstning

Om du får tre önskningar, vad önskar du dig då?
 En miljon, singel och evigt ung
 Villa, Volvo och Vovve
 Tur i kärlek, familj, fast jobb
 Världen runt resa, fickpengar och en omgång önskningar till (men ej pengar)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens visa

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

Ovido - Quiz & Flashcards