Stressig liv bland barn och jobb!

Alla inlägg den 24 november 2009

Av Katta - 24 november 2009 10:37

Först hade jag utvecklingsmöte med Amanda på morronen, snart måste jag pälsa ungarna o fara åt byn (suck) Det blir en sån upplevelse som "denna dag ett liv" känns det som! Vi ska besöka läkare, ta vaccin och gå till försäkringskassan....


Idag kommer de att ringa ang tjänsten som jag har sökt o besökt.... nu hoppas jag inget i förväg... jag har ändå andra planer som väger ännu starkare o jag har större vilja mot det... Vi får se vad som händer helt enkelt!

Om 2 veckor anländer våran bebis... katten Kitty... MissD behöver nån o leka med!

En riktig sötnos! Ska boka en tid nu o träffa lillen! Oj vad klockan går... måste gå!

Presentation

Omröstning

Om du får tre önskningar, vad önskar du dig då?
 En miljon, singel och evigt ung
 Villa, Volvo och Vovve
 Tur i kärlek, familj, fast jobb
 Världen runt resa, fickpengar och en omgång önskningar till (men ej pengar)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens visa

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

Ovido - Quiz & Flashcards