Stressig liv bland barn och jobb!

Alla inlägg den 26 november 2009

Av Katta - 26 november 2009 12:18

har verkligen fått ångan upp när det gäller städnng... tvättade bakom spisen, alla skåpluckor, golv, diska, damma, plockade upp alla saker, tvättat kläder så nu återstår kvar rensa avloppet i badrummet... luktar fan där inne...


Ungarna leker i deras rum så fint tillsammans, man blir helt stum... det e så skönt när det blir så för då kan man städa i lung o ro samt göra jobbet ordentligt...


Efter städandet så ska jag laga mat med Gustav, han älskar att hjälpa till med maten som alla andra barn oxå men det är bra sysselsättning för honom! Så idag ska vi äta potatisgratäng med plommonjärpar o rödvinsås... 


Sen fick jag ett sms från mina päron som e i Thailand just nu på en lyxresa att mamma o pappa har varit på sjukan, mamma fick öroninflammation så nu äter hon penicillin men med pappa så var det värre och mer fick inte jag reda på... fan! Blir j*****t nervös ju... men jag hoppas att det inte är något allvarligt bara...


Krya på er, Mamma & Pappa! 


Av Katta - 26 november 2009 07:52

Zoegas skånerost, fan va gott det va... Ungarna har fått frukost så nu är det min tur o vänta på kaffe... På fredag så är det Emelies tur att vaccinera sig... idag ska Amanda göra det!

Jag förstår inte varför vi inte kunde vaccinera båda samtidigt imorron men men


Imorron fyller våran lill-sessa år, hon blir 6 år... fan va tiden går! Idag ska jag städa lgt:en från topp till tå...


Nu e kaffe klart ser jag och känner den ljuvliga doften.... ska väcka gubben nu!

Presentation

Omröstning

Om du får tre önskningar, vad önskar du dig då?
 En miljon, singel och evigt ung
 Villa, Volvo och Vovve
 Tur i kärlek, familj, fast jobb
 Världen runt resa, fickpengar och en omgång önskningar till (men ej pengar)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens visa

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

Ovido - Quiz & Flashcards