Stressig liv bland barn och jobb!

Alla inlägg den 2 januari 2010

Av Katta - 2 januari 2010 16:04

Året som har gått har varit en berg- och dalbana... rättare sakt! Men man hoppas på att det här året ger nya krafter och massa lycka!!! Alla nedgångar med Ekonomi, barnens hälsa och jobb har faktiskt slitit mig i bitar men jag försöker iallafall hålla mig ihop!

Nu håller vi oss till det nya året och jag har gjort för engångsskull en lista av alla nyårslöften som jag ska hålla mig till:

  • Ta körkortet
  • Jobba
  • ordna upp ekonomin
  • försöka hålla barnen friska....

Det där med körkortet vet jag att jag har pratat om tidigare men det har aldrig blivit av men nu så ska ni få se att jag får den... min envishet..."det katta vill ha, det kommer hon att få..." låter som en bortskämd unge... hihihii... det kanske jag va' när jag va' liten och det är där jag har lärt mig den egenskapen!!!


Gott Nytt År!!!  

Presentation

Omröstning

Om du får tre önskningar, vad önskar du dig då?
 En miljon, singel och evigt ung
 Villa, Volvo och Vovve
 Tur i kärlek, familj, fast jobb
 Världen runt resa, fickpengar och en omgång önskningar till (men ej pengar)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens visa

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

Ovido - Quiz & Flashcards