Stressig liv bland barn och jobb!

Alla inlägg den 6 januari 2010

Av Katta - 6 januari 2010 16:13

... först och främst hade vi 8 st tonåringar... och ni kan tänka er vilket liv det va'... sen kom ju svärisarna och vi åkte till grekens (restaurang) o käkade oxfilé med vitlökssmör, råstektpotatis... mums! till förrätten tog jag toast skagen... såååå j***a god!!!


Har letat nytt jobb för trivs ej med arbetsuppgifterna som jag har nu... det är ABSOLUT inget för mig så nu på måndag ska jag på en ny arbetsintervju... på ett ställe där jag kommer att stormtrivas med uppgifterna eftersom det e det jag har varit utefter...

Vilken seg dag det har varit... skulle ha haft tvättstugan idag med nix... båda tvättmaskinerna e trasiga samt torktumlaren, kul? Nope!!!  

Presentation

Omröstning

Om du får tre önskningar, vad önskar du dig då?
 En miljon, singel och evigt ung
 Villa, Volvo och Vovve
 Tur i kärlek, familj, fast jobb
 Världen runt resa, fickpengar och en omgång önskningar till (men ej pengar)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens visa

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

Ovido - Quiz & Flashcards