Stressig liv bland barn och jobb!

Alla inlägg den 12 januari 2010

Av Katta - 12 januari 2010 11:25

... anländer till Uppsala med bussen, svinkallt ute, ska in i stationshuset till infoluckan och fråga vilken buss jag ska ta för att komma till Boländerna, Björkgatan... hon sa att buss 11, Bra! Tänkte jag dårå... gick och satte mig ner en stund och vad ser jag 3 alkisar och en pundare med en pitbull... pundaren va hög som bara den... kunde inte stå på bena, hunden frös och jag tänkte.... varför låter man dessa människor äga en hund? Jag va' nästan snodd på att inte ta hunden ifrån fanskapet.... Grrrr! vilka människor! men inte nog med det... min buss kom så frågade jag chaffören vilken hållplats jag ska hoppa av... hmmmm... han visste inte va' Boländerna var (fast han körde sträckan dit) han sa bara om du ska till höger så ska du följa med mig... hmmmm va' e det för resonemang egentligen?

Presentation

Omröstning

Om du får tre önskningar, vad önskar du dig då?
 En miljon, singel och evigt ung
 Villa, Volvo och Vovve
 Tur i kärlek, familj, fast jobb
 Världen runt resa, fickpengar och en omgång önskningar till (men ej pengar)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens visa

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

Ovido - Quiz & Flashcards