Stressig liv bland barn och jobb!

Alla inlägg den 17 januari 2010

Av Katta - 17 januari 2010 10:33

... igår, jag och Amandas kompis bestämde oss att flytta rum och vi skulle montera ner Stoffes säng... suck säger jag! Aldrig mer... men iallafall så fick jag och min kära man ett eget rum... finally! Idag är det bara finslipning som gäller utav lägenheten!

Ner med grejer till förrådet, ut med all trasigt och kanske imorron ska jag gå och fynda lite på målarfärg och tapet om jag hittar nåt jättebilligt!

Spelade stryktipset för första gången igår för 2 kr och fick 9 rätt... jeeeaah me!

Imorron får jag veta lite mer ang tjänsten i Uppsala... hoppas hoppas! Nu börjas det alla doktor besök på ungarna oxå, hjärtat på båda, rehab på båda, ögonspec, handkirurgen, sjukgymnasten o s v!  

Presentation

Omröstning

Om du får tre önskningar, vad önskar du dig då?
 En miljon, singel och evigt ung
 Villa, Volvo och Vovve
 Tur i kärlek, familj, fast jobb
 Världen runt resa, fickpengar och en omgång önskningar till (men ej pengar)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens visa

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

Ovido - Quiz & Flashcards