Stressig liv bland barn och jobb!

Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Katta - 3 mars 2010 08:31

Nice...! Inatt va' det inte roligt.... jag fick min mens iförrgår o inatt så blödde jag som en gris... har aldrig hänt förrut... jag hatar mens... Igår så tittade jag o gubben på "Desperate Housewifes" men det va' ingen bra avsnitt, tycker jag och idag kommer "Greys Anatomy"... jihaaa!!!

På lördag blir det en stooooor bakdak... brossans och Cattas trollungar hit på morgonen... hoppas det e fint väder så vi kan gå ut o åka pulka med alla!

Måste fortsätta att skriva för jag har inga cigg så abstinensen bara stiger...hmmmm.... det e så lungt nu när Gustav är på dagis o det e bara jag o Emelie hemma. Jag har arbetsförmedlingen idag, vi ska göra en arbetsplanering för mig... vad det nu innebär??

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Om du får tre önskningar, vad önskar du dig då?
 En miljon, singel och evigt ung
 Villa, Volvo och Vovve
 Tur i kärlek, familj, fast jobb
 Världen runt resa, fickpengar och en omgång önskningar till (men ej pengar)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens visa

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

Ovido - Quiz & Flashcards