Stressig liv bland barn och jobb!

Alla inlägg den 5 mars 2010

Av Katta - 5 mars 2010 10:22

Försöker jag skriva i bloggen men alltid e det ngn som stör eller vill spela.... nu e iallafall lungt hemma, Gustav på dagis, stora barnen på skolan men Emelie är hemma pga hostan.... Hon leker så lungt i köket, hennes favvo plats!

Gårdagen tillbringade jag mest för städning... förbrukade min energi till det, handlade lite matvaror inför helgen så jag slipper ta med mig HELA gänget med ungar (Catta & Brossans ungar kommer hit) så jag kommer att ha en dagis hemma, va' roligt! Det blir mycke bakande... tänkte fylla våran frys med bullar samt tjejerna får ta med bullar hem oxå!


I onsdags så va' jag på arbetsförmedlingen och träffade min handläggare och vi kom överens om ev en resursarbete pga min rygg, vi får se hur det blir med det! Det närmar sig Gustavs födelsedag och han önskar sig en Spiderman-tårta... och då ska han få en ny säng... tänkte jag... istället för leksaker!


Åter till verkligheten... ska fortsätta städandet i ungarnas rum... organisera alla leksaker i deras rum... gömma alla små saker för Trista så man minskar risken att hon stoppar ngt i munnen!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Om du får tre önskningar, vad önskar du dig då?
 En miljon, singel och evigt ung
 Villa, Volvo och Vovve
 Tur i kärlek, familj, fast jobb
 Världen runt resa, fickpengar och en omgång önskningar till (men ej pengar)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens visa

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

Ovido - Quiz & Flashcards