Stressig liv bland barn och jobb!

Alla inlägg den 8 mars 2010

Av Katta - 8 mars 2010 12:30

... vi hade brossans o Cattas barn här i lördags och våra barn=7 st, fom 11 år tom 1,5 år... puh!!! va jag va' trött på kvällen.... men det gick galant ändå... Gustav kommer nog att vara våran sista, the last-baby... hahaha

Idag så har jag haft lite telefonärenden med alfa, Tele2 osv... försäkringskassan har inte betalat ut än.... slarvat bort massa läkarintyg o läkarutlåtande m m vem ska man skylla på posten??? vi har gjort rätt, läkaren har gjort sitt men FK har inte gjort sitt... grrrr!

Det e så lungt hemma nu, alla är i skolan o dagis, gubben på jobbet, det e bara jag o Moa, mobsen hemma.

Äntligen får jag sitta i lung o ro vid datan, surfa, blogga samt spela lite på FB.

Men nu ska jag brygga lite Coffee o njuta av det lugna friden hemma!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Om du får tre önskningar, vad önskar du dig då?
 En miljon, singel och evigt ung
 Villa, Volvo och Vovve
 Tur i kärlek, familj, fast jobb
 Världen runt resa, fickpengar och en omgång önskningar till (men ej pengar)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens visa

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

Ovido - Quiz & Flashcards