Stressig liv bland barn och jobb!

Alla inlägg den 17 mars 2010

Av Katta - 17 mars 2010 16:35

Någon har gjort en nr 2 i källaren precis nedanför trapperna... vi hade ju nog med pisseriet men det här tar priset!!! Fy fan, va' äckligt!


Nog om det så har jag iallafall lagat färdigt maten och det bidde Minestronesoppa idag... gött! Det luktar så j***a gott iallafall!


Sen har jag ont i kroppen efter all städande men blev ändå inte klar riktigt... imorron ska man bråka igen med tvättstugan... storstäda den oxå efter alla jävlar som inte städar efter sig!


Smaklig måltid!  

Av Katta - 17 mars 2010 10:42

Snacka om att det har blivit dammigt i lägenheten... det va ca 3 dagar sen jag dammade sist och nu hittade jag dammråtter igen... blir galen... just nu så tar jag en liten paus... vila ryggen... Jädrans solen är framme, imorse så snöade det här... snacka om att man blev deppad ju men men.... nu e det dax för en Jompa o en kopp kaffe ute på balkongen!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Om du får tre önskningar, vad önskar du dig då?
 En miljon, singel och evigt ung
 Villa, Volvo och Vovve
 Tur i kärlek, familj, fast jobb
 Världen runt resa, fickpengar och en omgång önskningar till (men ej pengar)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens visa

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

Ovido - Quiz & Flashcards