Stressig liv bland barn och jobb!

Alla inlägg den 8 mars 2009

Av Katta - 8 mars 2009 23:54

Sötnosen Moa åker hem imorron till Matte och Husse!

Av Katta - 8 mars 2009 23:43

Har druckit för många koppar kaffe, Gevalia förståss, idag! Sen har jag gått igenom budgetar (resultat, likviditets osv) gjort lite beräkningar ang att starta eget... branschen tänker jag inte avslöja för jag litar inte på folk, om vi säger så här att det är för många som snor andras idér...

Just nu så njuter jag tystnaden i lägenheten... ingen som pratar högt i trappan (grannarna stod och rökte utanför ngt skumt) men efter min käraste sa åt de så har man inte sätt skymten av de!

Av Katta - 8 mars 2009 23:14

Jag sitter och spelar Maffia Wars på FB... snacka om rolig spel!!! Imorron åker Moa hem... snyfft! Det har varit roligt och ha henne, katten har tom blivit en hund... hon tuggar på Moas tuggben som vi köpte åt henne! Hon har busat med Moa och hon i sin tur har snuttat och tvättat MissD!


Idag så ringde Amandas lärare till mig och berättade att han har slagit vad med Amanda och att han vann! Då skulle Amanda ge honom en chokladbit... men hon skämtade med läraren och han tog det här blodigt allvar och sa till mig i telefon att, "... man slår inte vad om nåt om man inte håller det och jag ser detta allvarligt..." ÄRLIGT TALAT... va' är det här??! Han va helt allvarlig i telefon och jag kunde inte hålla mig för skratt... mina tankar: " är det någon som driver med mig, eller?!?" Är det så man lär ungdomar nuför tiden i skolan? Men nu blir det sängdax för mig... See U tomorrow!

Presentation

Omröstning

Om du får tre önskningar, vad önskar du dig då?
 En miljon, singel och evigt ung
 Villa, Volvo och Vovve
 Tur i kärlek, familj, fast jobb
 Världen runt resa, fickpengar och en omgång önskningar till (men ej pengar)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens visa

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

Ovido - Quiz & Flashcards