Stressig liv bland barn och jobb!

Alla inlägg den 23 mars 2009

Av Katta - 23 mars 2009 18:50

Just nu så har jag tvättstugan... ja... igen... men vi har så mycket tvätt! Men det är skönt att det är faktiskt inte så många som tvättar där för folk orkar inte gå dit med all sin tvätt! Själv tar jag med barnvagnen och det funkar skitbra!


Idag blir det familjen annorlunda och samtidigt chilla framför TV:n... Leva i hoppet att de ringer mig ang jobbet på Arlanda! För det den jag mest vill ha!

Av Katta - 23 mars 2009 17:21

Nu har jag tröttnat på det här lallandet hemma, det gör mig tokig... Man blir hemmablind, orklös och allmänt deppad... Så idag satt jag igång med att skicka CV:n ta mig fan överallt... nånstans måste man få napp tycker man ju!!! Så har man ju bett kära "Morfar" om hjälp... han är min skyddsängel och hjälper mig vid alla lägen... även att det växer små horn på min panna så är jag alltid hans "lilltös"...



Av Katta - 23 mars 2009 09:46

Äntligen kan man blogga i lugn och ro när kidzen är i skolan... de invaderar alla datorer i huset! Själv har jag ont i halsen och mår fortfarande allmänt piss och väntan på kaffe... Va' händer idag? inte den blekaste... måste ringa till arbetsförmedlingen och boka en tid med de och diskutera lite saker!

Vi klippte klorna på Moa igår och det gick jättebra med mycke beröm och go'bitar... och inte blev hon arg på oss heller! Imorron åker Moa hem igen, de lär ju sakna henne... "Lilla Yoda" från Star Wars, det är Moa!!!

Nu blir det en liten kaffepaus!

Presentation

Omröstning

Om du får tre önskningar, vad önskar du dig då?
 En miljon, singel och evigt ung
 Villa, Volvo och Vovve
 Tur i kärlek, familj, fast jobb
 Världen runt resa, fickpengar och en omgång önskningar till (men ej pengar)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens visa

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

Ovido - Quiz & Flashcards