Stressig liv bland barn och jobb!

Alla inlägg den 13 mars 2009

Av Katta - 13 mars 2009 22:28

Snacka om att man är röksugen... under tiden gubben är och handlar cigg så får jag underhålla mig med att titta på TV och blogga, spela lite Maffia Wars på FB...


Det bara kryper i kroppen så man börjar må illa nästan... snacka om att man är fast i skiten... om man ändå kunde sluta men jag har den nackdelen att då börjar jag små äta... gör jag det (slutar röka) då blir jag en Michelin-gubbe på notime, garanterat!


Nästa vecka min acrylkit kommer... då kommer jag fixa naglarna på engång... Amanda och jag har snackat att vi ska börja träna och sola, eftersom min kompis Lisen kan inte för hon ska kläcka snart... Lisen ska bli mamma för första gången!


Nu fortsätter filmen!

Av Katta - 13 mars 2009 17:27

Måste berätta.... när vi satt och åt middag idag så helt plötsligt började stereon låta och på högsta volym i vardagsrummet.... min första tanke... Morfar, inte nu igen... =) Amanda vågade inte gå in i v.rummet och stänga av stereon utan det fick jag göra...


"Din gamle gubbe, din lilla skojare, morfar..."

Av Katta - 13 mars 2009 17:19

Snacka om att vi har skrubbat hela lägenheten från tak till golv.... puh! Jag är helt färdig och vi har ett rum kvar... Sen gör det inte saken bättre att man har precis käkat oxå...


Men min gubbe måste ha fått nån riktig slag i skallen!!! =) Jag älskar honom men jag märkte att det är inte hans fel att han inte har hjälpt förrut utan det är helt mitt fel... har sagt åt honom att "ge fan i att städa", ja, idiotiskt av mig!




Av Katta - 13 mars 2009 13:05

Tvättstuga, finally... snacka om att det växer, tvätthögen... men sen blir det lite problem att få allt till tvättstugan... få ta det i omgångar!


Just nu så diskar gubben... jippiii... slipper jag russinfingrar.... Sen har han kokat kaffe åt oss... nami nami... jag drack ingen kaffe igår utan bara te men jag fick inte ont i huvudet heller...


Ooops, nu fick jag order från gubben att lägga bloggandet åt sidan och han har delat upp sysslorna i huset....


Han måste ha ramlat ordentligt och slagit sig... hihihiiii


Presentation

Omröstning

Om du får tre önskningar, vad önskar du dig då?
 En miljon, singel och evigt ung
 Villa, Volvo och Vovve
 Tur i kärlek, familj, fast jobb
 Världen runt resa, fickpengar och en omgång önskningar till (men ej pengar)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens visa

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

Ovido - Quiz & Flashcards