Stressig liv bland barn och jobb!

Alla inlägg den 24 mars 2009

Av Katta - 24 mars 2009 17:20

Snökatastrof i Enköping har det varit... ska snart börja laga mat till familjen... Det blir Chickenbits med pastasallad... något lättare att äta! Jag har haft skit tråkigt hemma idag...

Har inte haft några roligheter att skriva om heller... Nu ska jag och lilla Yoda gå ut på en prommis!

Av Katta - 24 mars 2009 13:19

Det finns stunder här i livet, säkert för alla när man irriterar sig på folk runt omkring sig... deras sätt och resonera saker och ting... människorna som lever två liv... Det kan få mig ibland att se rött och svart samt hela "Beckers"-färgkartan... Om blickar kunde döda så skulle jag vara en kallblodig mördare... Va' är fel att vara bara den man är? Varför ska man leva upp till ngt som man igentligen inte kan hantera?

Varför ska allt vara så jävla perfekt hela tiden? Själv va' jag en sån som tyckte "My way or the highway" så resonerade jag men då lärde man sig inte heller, kloka ord från de äldre utan man sket i det! I dax läge så ångrar man att man inte lyssnade på de kloka orden...


Nu är det dax för den avslappnande-ciggen!


Av Katta - 24 mars 2009 08:49

Nu har jag fixat ungarna till dagis med taxin och sitter här framför datan med min frukost, en macka och en kopp kaffe! Det är världens snökaos ute... det va' jätteroligt att ta morgonprommis med Moa... Både hon och jag vart som snögubbar...


En sak som jag tycker är skit jobbigt på morgonen det är om någon utav barnen är sjuka eller tagit ledigt från skolan/dagiset är det här med att ringa 10 olika samtal på morgonen...


Men nu ska jag surfa lite vidare i Arbetsförmedlingens hemsida och leta jobb!

Presentation

Omröstning

Om du får tre önskningar, vad önskar du dig då?
 En miljon, singel och evigt ung
 Villa, Volvo och Vovve
 Tur i kärlek, familj, fast jobb
 Världen runt resa, fickpengar och en omgång önskningar till (men ej pengar)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens visa

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

Ovido - Quiz & Flashcards