Stressig liv bland barn och jobb!

Alla inlägg den 20 mars 2009

Av Katta - 20 mars 2009 14:11

Efter en långpromenad med Moa blev jag lite hungrig... fixade ordning lite toast till alla i familjen... hmmm, va' gott!


Moa och jag har busat riktigt rejält idag så hon blev helt slut i kroppen, stackare men kul va' det! Gubben åkte iväg med en kompis till oss... de skulle till Bro och hämta killarna och sen komma hem! Det va' länge sen vi sågs! Nu ska jag njuta av min lunch för den har svalnat lite tillsammans med en kopp kaffe, Gevalia såklart!

Av Katta - 20 mars 2009 12:43

Man drunknar i alla CV:n och personliga brev m m... Jag tror att jag har skickat till typ 20-tal om inte mer... får se om man får ett samtal från någon... hoppas och håller i tummarna!


Snart ska min kompis bli mamma för första gången, lilla Lisen... Det ska bli spännande! Det är ju världens "babyboom" här i Enköping vet inte varför men varannan tjej/kvinna har en stor och fin mage... Själv ser man på och blir sjuk men sen vänder man blicken på Gustav då säger djävulen i örat "Don't even think..." det har han rätt i... hahahaa


Just nu är jag så rastlös så jag vet inte va' jag ska göra... men snart har jag fullt upp det är tvättstugan!

Hoppas Amanda kommer snart hem så hon kan hjälpa mig istället för gubben!

Av Katta - 20 mars 2009 07:50

matsalen_frukost.jpg

Stekte ordning omelett,  korv och köttbullar... grönsaker till frukost, juice och kaffe... barnen fick druvor oxå! Fan va' gått det va'!!!


Det känns att klockan är typ 11.00 fast klockan är bara 8.00 härligt!

Vi pratade med byggkillarna och de sa att det blir en lgh i tvättstugan men varför!!??? Min "kära" tvättstuga, vart ska den ta vägen?


Nu ska jag börja städa och plocka samt diska!



Mat
Av Katta - 20 mars 2009 06:20

Idag kommer killarna hem, ska försöka samla på mig lite energi så man orkar hela helgen... tvättstugan har jag oxå idag vilket jag ser framemot! Ska snart gå och surfa på nätet och se om jag hittar en våningssäng till grabbarna...


Hela natten har man blivit störd utav sk "grannar" som har misstolkat varför man har balkonger till för, ju att gå ut och röka tex men de ställer sig och röker och skriker precis utanför ingången till porten... ibland så känner man en annan "doft av rök" när man har varit ute med hunden och passerar förbi de när de står där... man blir vansinnig... min gubbe ser rött och har sagt åt de på skarpen att ge fan och stå precis framför porten med tanke på alla barn som bor här i huset men nej... Det va' ett tag sen vi fick reda på utav en annan granne vem som hade stulit våran möbler... Gissa? Ju de som står utanför porten och röker!!! Blev vi glada? Gubben blev iallafall... han gick ju fram till de och sa på skarpen, grabbarna stod bara och skaka där ute och skyllde på varann... hmmm...

Det va' iallafall kul och höra från en tjej som bor i huset att sen vi flyttade hit så har det blivit lungt här!!!

Av Katta - 20 mars 2009 06:00

tupp2.jpg

Hittade en bild på en tupp som är kopia utav våran gamla tupp, Bosse! Igår så fick jag barnen i säng vid 20.00-tiden och snacka om att de va' pigga och glada kl:05.30 imorse.... Det är bra! Nu ska jag gå och ta min morgondos utav kaffet så att jag piggnar till!

Presentation

Omröstning

Om du får tre önskningar, vad önskar du dig då?
 En miljon, singel och evigt ung
 Villa, Volvo och Vovve
 Tur i kärlek, familj, fast jobb
 Världen runt resa, fickpengar och en omgång önskningar till (men ej pengar)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens visa

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

Ovido - Quiz & Flashcards