Stressig liv bland barn och jobb!

Alla inlägg under mars 2009

Av Katta - 3 mars 2009 08:32

Idag så är jag hemma, ska inte tillbaka till jobbet... trist men jag vägrar att jobba mot mina principer! Istället så ska jag och barnen ner till dagis och jag ska fortsätta i min tur till byn och göra några ärenden!

På Tammerfors har de sååååå goda varmchoklad med grädde... hmmm... (Tammerfors är en bageri/cafeteria)


Av Katta - 2 mars 2009 10:47

Fan orkar inget idag! Helt färdig... har surfat på nätet och hittat min drömyrke... har ansökt och väntansfull om svar... peppar peppar ta i trä! Nu får faktiskt min skyddsängel träda fram "Morfar"... Det hade du velat att se mig att jobba med, Ekonomiassistent inom bygg... Hoppas jag får en napp här nu!!!


Nu ska jag gå och diska lite, hoppas jag slipper snart "russinfingrarna", hatar och diska... för vi är så stor familj och ingen diskmaskin... än!


Kram på er så länge!

Av Katta - 1 mars 2009 08:38

Jag har redan varit ute på prommis med Moa och det va' så härligt väder ute men kallt... nu väntar jag på min Coffee och då är min morgon fullbordat....

Va' händer på en söndag? Mina föräldrar har åkt till Finland igen...

Presentation

Omröstning

Om du får tre önskningar, vad önskar du dig då?
 En miljon, singel och evigt ung
 Villa, Volvo och Vovve
 Tur i kärlek, familj, fast jobb
 Världen runt resa, fickpengar och en omgång önskningar till (men ej pengar)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens visa

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

Ovido - Quiz & Flashcards