Stressig liv bland barn och jobb!

Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Katta - 4 februari 2009 22:30

När man äntligen har fått digitalboxen och ska se favvo programmen då hittar den ingen signal bland stjärnorna... blir man inte tokig! Kidzen sover så lugnt och skönt, det är tystnad här hemma och så lägger tv:n av.... blir galen!


Av Katta - 4 februari 2009 21:05

Nu har han varit i farten igen... i måndags så hade inte jag fått mina pengar från försäkringskassan ÄN... ingen mat hemma... inga pengar... "suck" livet suger.... men när posten kom så ramlade det in en check på 1 500:- ... öh!

Va' är det här!!??? Då tänker man så här, min skyddsängel, min kära morfar... nu sitter han där uppe och tittar ner mot oss och ler, tack morfar!

Det visade sig iallafall att vid någon tillfälle så har vi betalat för mycket av nån anledning!!!!


Älskar dig Morfar

Av Katta - 4 februari 2009 21:01

Kalla kårar.... mina barn har hostat länge men de lider utav förkylningsastma oxå... fan man ska inte läsa läkarboken för då har man typ alla sjukdomar även de dödliga, visst är det så????


Jag vill inte att mina barn ska insjuka sig på TBC....hjälp!!!! Det är nog med sjukdomar hit och dit!

Av Katta - 4 februari 2009 20:49

Medans jag hade lämnat kidzen på dagis idag så tänkte jag gå till arbetsförmedlingen och skriva in mig eftersom man har 14 dagar på sig att besöka arbetsförmedlingen om man har registrerat sig via nätet som jag gjorde. Då tänker man så här, när man inte har jobb då kan man faktiskt ta sig dit på morgonen, kl:8.00 men nej! De öppnar inte först kl:10.00.... Då tänkte jag så här, om man nu ska vara aktiv arbetssökande inte fan behöver man sovmorron... eller!!?? När jag va' där så va' kl:8.30 under tiden vad skulle jag göra då, promenera hem? sen tillbaks? Jag hatar att vara utan jobb!!!

Av Katta - 4 februari 2009 20:43

Vi fick våran Digitalbox idag med alla Disneykanalerna, Tack Gode Gud!!!! Gustav har tittat på Musses klubbhus och små einsteins, han har varit sååååå lung! Inga utbrott idag......


Presentation

Omröstning

Om du får tre önskningar, vad önskar du dig då?
 En miljon, singel och evigt ung
 Villa, Volvo och Vovve
 Tur i kärlek, familj, fast jobb
 Världen runt resa, fickpengar och en omgång önskningar till (men ej pengar)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens visa

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

Ovido - Quiz & Flashcards