Stressig liv bland barn och jobb!

Alla inlägg den 28 februari 2009

Av Katta - 28 februari 2009 09:56

Vilken underbar dag... vakna tidigt och gick ut på promenad med Moa... under tiden så jag va' ute så väntade min kära Gevalia mig hemma... hmmm så gott, kaffe och Jompa!

Jag tror att jag måste lägga om ett nytt strategi i mitt liv... det här med körkortet måste jag komma igång med, först måste jag ju skaffa nya glasögon för Gurre har tagit sönder mina Björn Borgs-brillor, suck.... men samtidigt så får jag skylla lite på mig själv!

På måndag så ser ut schemat så här:

  • Ungarna till dagis på morgonen
  • En sväng ner till skattemyndigheten
  • Banken
  • Gå förbi butiken där de säljer min blivande väska

Sen måste jag boka en tid till arbetsförmedlingen...

Magen murrar och vill ha mat...

See U later!

Presentation

Omröstning

Om du får tre önskningar, vad önskar du dig då?
 En miljon, singel och evigt ung
 Villa, Volvo och Vovve
 Tur i kärlek, familj, fast jobb
 Världen runt resa, fickpengar och en omgång önskningar till (men ej pengar)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens visa

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

Ovido - Quiz & Flashcards