Stressig liv bland barn och jobb!

Alla inlägg den 14 februari 2009

Av Katta - 14 februari 2009 18:30

Dagens koffein intag lär ju visa sen när man ska gå och lägga sig... Snacka om jag har druckit kaffe idag!!! O'boy...


Av Katta - 14 februari 2009 12:05

Jag är en människa med massor av drömmar... en av de är att starta eget men det är ett stort kliv till ansvarsfullt liv, kan man säga! Är jag redo? Själv tycker jag det... jag skulle vilja vara min egen chef och göra ngt som kanske leder till framgång, vem vet... Jag ser det så här om jag inte startar företaget och låter drömmarna bli verklighet så kommer jag aldrig att veta om det hade blivit en succé!

Av Katta - 14 februari 2009 09:10

Det va' länge sen jag skrev men det kommer stunder man helt enkelt inte har tid att sitta framför datan och skriva inlägg... man har haft sina dystra tider med som kommer och går, saknaden efter min "Braveheart"-Hanibal!

Blir påmind varje gång man kommer in i trapphuset och möter de "Goda-grannarna" som ska gå ut med sina hundar, som tycker att det är dragiskt med Hanibal... Kan man ändra på deras rykte?! Nä, för samhället tycker inte om förändringar... Media gör inte det, för då säljer de inte tidningar...

Jag ser människor som inte ska ha hundar överhuvudtaget, de tar inte hand om djuren, vissa skaffar bara för det är "Mode" och andra för det är tufft att ha en ras som är "stark" eller "skrämmande"...

Jag och min man tog hand om en Rottweiler engång i tiden som vi blev 4:de ägare till! Där va' det praktiskt ex på att nån hade skaffat en hund som va' tuff och en krävande ras... Man blir så arg och ledsen samtidigt!

9781933839851.jpg

Presentation

Omröstning

Om du får tre önskningar, vad önskar du dig då?
 En miljon, singel och evigt ung
 Villa, Volvo och Vovve
 Tur i kärlek, familj, fast jobb
 Världen runt resa, fickpengar och en omgång önskningar till (men ej pengar)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens visa

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

Ovido - Quiz & Flashcards