Stressig liv bland barn och jobb!

Alla inlägg den 19 februari 2009

Av Katta - 19 februari 2009 23:14

John Blund... han sitter på min kudde och ropar på mig men innan jag går till honom så måste jag faktiskt suga musten ur min gode kamrat , John Silver!

Annars för er allihopa... natti, natti! Mer reading imorron! Jag måste nog få hjälp att putta ner den lilla djävulen som sitter på min vänstra axel att låta den oskyldige skyddsängeln att ta över kommandot imorgon så att det händer något här hemma... (städa alltså)

Av Katta - 19 februari 2009 21:57

Dagens maträtt va' Pytti Panna á la Mig!(senapsstuvad)

Tärnade potatisar

rivna morötter

Harricots vert

lök

korv

köttfärs

Färsk persilja (strö över innan servering)

Grädde och blandat med senap


Fy f**n va' gott!

(mer detaljerad behövs inte skriva...)

Mat
Av Katta - 19 februari 2009 21:44

Det kommer att bli en rolig utmaning på måndag... "Emelie sitter och sjunger om sin pappa att det blir mörkt om natta"

Det stora frågan är, ska jag gå och shoppa nya kläder... oops! när gjorde det senast! Låt oss räkna! hmmm.... 4-5 år sen kanske... det är illa men barnen går före, men ung och vacker är jag fortfarande.... det tyckte iallafall busschaffören igår, han trodde att jag va' lika gammal som Amanda... Tusen rosor till busschaffisen!!!!

Men det fanns totalt nothing här i Enköping som jag föll för förutom handväskan, vill ha! Catta & Kim kommer kanske på onsdag nästa vecka och Catta hade kläder till mig, julafton! Vi får hålla tummarna att jag kommer att få stanna på den här arbetsplatsen lite längre kanske bli fastanställd! Who knows? Vet ni va' det är för tid? Ju, min Gevalia stund... jag vet va' ni tänker...stackare kan inte sova inatt... tji fick ni... för det kan jag! Är immun mot koffein!

Av Katta - 19 februari 2009 17:03

Människor bara tar och tar, otacksamma j****r.... Man har stött på rätt många sådana med åren som har gått!

En praktex. en före detta kamrat, först tyckte man synd om grabben men nu vill man att han ska ruttna...

Min pappa är bra exempel som råkar alltid ut för sådana människor som tar för givet att han gör, bygger och resultatet blir Super men ooops! pengar ska man ge det oxå!

Av Katta - 19 februari 2009 15:14

Saknar min mamma & pappa, jag hoppas ni kommer hem snart. Ni har varit i Finland för länge, tycker jag! Barnen saknar er enormt... Kom hem!!!!



Av Katta - 19 februari 2009 14:52

Min goda vän Gevalia och John Silver ropar så det knakar....


Av Katta - 19 februari 2009 12:34

Det va' härligt igår... Amanda och jag gick tillsammans runt i affärer i lugn o ro... Amanda köpte lite smink, smycken och en tröja, själv hittade jag en väska som jag ska handla senare... skiiiit snygg för 499:-

Det blev lite kläder till Gurre för han har inte så mycke... Emelie fick en "Kitty-flaska" och Stoffe 2 st T-shirts från JC! Åh glömde... jag köpte ett par solglasögon från H&M... snygga så klart!

Testade ett par andra men såg ut som en fluga med de, inte min stil! Amanda bara skratta... kul hade vi iallafall och det va' huvudsaken! Det behövde vi, ensam tid för varann!

Av Katta - 19 februari 2009 11:09

Jag hoppas att den människan före mig har städat efter sig men andra sidan det förvånar mig inte om jag får blocka upp skiten... Nasty!!!

Sen fick vi nyheter om att de ska renovera hela tvättstugan och vi ska få nya maskiner m m men vi ska vara utan tvättstuga i 1 månad...

Det funkar inte här hemma.... Fan oxå! Nu måste vi gå till en annan tvättstuga om vi vill tvätta men vet ni hur mycket tvätt vi har??? Vi är 7 pers och det är ca 5 tvättkorgar fulla med skitkläder... kul och bära till en annan tvättstuga...

Presentation

Omröstning

Om du får tre önskningar, vad önskar du dig då?
 En miljon, singel och evigt ung
 Villa, Volvo och Vovve
 Tur i kärlek, familj, fast jobb
 Världen runt resa, fickpengar och en omgång önskningar till (men ej pengar)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens visa

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

Ovido - Quiz & Flashcards