Stressig liv bland barn och jobb!

Alla inlägg den 5 februari 2009

Av Katta - 5 februari 2009 21:26

En kopia utav sin far, lika full i fan som sin far *asg* (fick jag det sagt oxå)


Av Katta - 5 februari 2009 21:13

Nu har hon fått nåt i sig, man börjar undra va' det igentligen är i fodret... hon attakerar fötter samt springer uppe på bokhyllan och inte är hon smidig heller... Jag längtar tills Moa kommer hit (brossans och deras Mops) den söta "lilla grisen"...

Sist när hon va' här så gömde katten under sängen i 5 timmar. Hon är van att hundar är stora som våran Hanibal va'...(Fan va' man saknar den pansarvagnen)

Han va' en blandning mellan Amstaff/Rottweiler och så jäkla mysig!!! Jag tror katten saknar honom oxå, det är därför hon är som hon är, lilla MissD!

Av Katta - 5 februari 2009 20:09

Bilden liknar lite Gustav (om han skulle förvandlas till en troll)

troll.jpg

Av Katta - 5 februari 2009 19:21

Idag kommer "Sveriges Värsta bilförare" på TV 4... Jag som inte har någon körkort... än så vet jag att jag är 100 ggr bättre förare än de här människorna!

bilar.jpg

Av Katta - 5 februari 2009 18:25

Nu är man mätt o belåten, fått i sig nyttig mat så att nu är det dax för ett bad med skum!

bubble_bath_by_snortglitter.jpg

Av Katta - 5 februari 2009 17:54

Idag blir det Honungs-/sötchillimarinerad lax med ris blandat med matvete!

Super gött!!!!


Så smaklig måltid mina bloggare!

Mat
Av Katta - 5 februari 2009 13:46

När gubben och jag sitter ute och röker kan man se mycket roligt och konstigt ibland måste jag säga... tex det här med soprummet, vi bor på bottenvåning och framför våran balkong så har vi en vändplan och på andra sidan av den så ligger soprummet.... när folk går dit med en soppåse kommer de ut med fem påsar...hmmm.... Ok, om man har dåligt ställt men då kan man faktiskt få hjälp i form av bidrag att köpa kläder och skor m m

Men istället så väljer man att gräva gamla kläder bland hushållssopor som vissa har slängt... det är inte hygieniskt alls....

Av Katta - 5 februari 2009 12:09

Min favvoprogram missade jag igår pga knas med boxen!!!

header.gif

Jag tror att Kims låt kommer att bli etta på tracklistan för Janets låt är likadan som alla andra R'n'B låtar, tycker jag!

Men Kim har en speciell röst och hans rockiga låtar kommer han långt med!


Presentation

Omröstning

Om du får tre önskningar, vad önskar du dig då?
 En miljon, singel och evigt ung
 Villa, Volvo och Vovve
 Tur i kärlek, familj, fast jobb
 Världen runt resa, fickpengar och en omgång önskningar till (men ej pengar)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens visa

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

Ovido - Quiz & Flashcards