Stressig liv bland barn och jobb!

Alla inlägg den 21 februari 2009

Av Katta - 21 februari 2009 14:25

Tog en liten "powernapp" på soffan, snacka om att man är helt borta när man vaknar... nu är det dax att laga mat för familjen och ta en kopp Gevalia!

Av Katta - 21 februari 2009 10:18

Jag vill läsa infiltratören sååå mycke... men har beslutångest om jag ska ha ljudboken eller pocket... Det händer så mycke saker hela tiden hemma så man kan aldrig lägga sig på soffa tillsammans med en bok för man är så slut i kroppen och tillslut så somnar man med boken i handen! Fast man inte vill!

Böcker som jag har läst:

  • Svensk Maffia/Blev besviken
  • Linda-mordet/Skit bra från början till slut
  • The life of Sonny Barger/Kanon bra
  • Gömda/Hårresande bok och bra 
  • Asyl/Långdraget
  • Mannen som talar med hästar/Bra
  • Pojken som kallas för det, del 1 och 2/Bra men man blir äcklad 
  • Nobelstestamente/Jättebra
  • Marvin & Jag/Man känner igen sig själv som hundägare, rolig

Av Katta - 21 februari 2009 09:23

Vakna på morgonen, sol ute, direkt mot balkongen... så jag upp med tuppen för att koka en kopp Gevalia att ta med ut till balkongen för Jompa Glitter...

Satt där en stund och tänkte, måndagen närmar sig... fan va' kul! Sen idag är det ganska fullt upp med att städa och skruva sängar för killarna! De kommer hit idag vid tolv snåret...

Sen längtar jag efter min paket, Acrylnaglar... Äntligen! De tar 800:- för en omgång med naglar, svindyrt... Materialet kostar egentligen inte mycke så va' är det som kostar? Diplom? Nu kommer jag iallafall köra mina egna och Amandas för materialkostnad!

naglar_1200856672_72365_25230190.jpg

Av Katta - 21 februari 2009 01:26

Nu har jag gjort beställning på Ackrylnaglar kit, så att min första provkanin är... Amanda såklart! Mamma ska göra fina naglar åt tösen! Det svåraste utmaningen kommer att bli för mig, göra naglar för sig själv spec med vänster hand....

Nu när jag börjar på nya jobbet så ska jag ha fina naglar! Det gör händerna mycke finare... sen ska jag spara pengar till hårförlägning oxå fast med klipps mycke bättre än lim man förstör inte lika mycke sitt eget hår än att ständigt limma... men det är smaksak, vi alla är olika, tack och lov!

Presentation

Omröstning

Om du får tre önskningar, vad önskar du dig då?
 En miljon, singel och evigt ung
 Villa, Volvo och Vovve
 Tur i kärlek, familj, fast jobb
 Världen runt resa, fickpengar och en omgång önskningar till (men ej pengar)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens visa

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

Ovido - Quiz & Flashcards