Stressig liv bland barn och jobb!

Alla inlägg den 8 februari 2009

Av Katta - 8 februari 2009 21:02

Har sett den redan så att det blir blogga istället... väntar på min kaffe samtidigt som jag funderar över designen på bloggen...

Av Katta - 8 februari 2009 12:16

Nu åkte mitt "bonusbarn" hem... men garanterat så kommer jag att låna henne mer i framtiden! ;)

"Hur va' det här nu då... Tuss?!" säger Gustav till min dammsugare som Sunes pappa i "Sunes jul"... kanske en liten pik till mamma att dax och dammsuga lite... skulle behöva tvätta istället men ingen tvättid, fullbokat! Det är så tokigt att man kan inte ha nån tvättmaskin i badrummet om man inte plockar bort badkaret och vem vill göra det!?

En diskmaskin ska vi köpa så småningom, är ett MÅSTE... mina händer ser ut som russin om dagarna för man måste diska hela tiden!

Av Katta - 8 februari 2009 10:18

Igår så kom min favorit film på TV, Braveheart med Mel Gibson! å, tårarna bara rann ner... jag har set film x antal ggr... och den är fortfarande super bra!

Rosa Pantern tittade vi på innan och jag har aldrig skrattat så mycke... jag skratta så jag grina (glädje tårar)

Tindra slockna som en stock samt Emelie... Gustav va' lite svårare men det gick till slut!

Just nu så laddar jag upp batteriet i kroppen så jag orkar städa upp köket... gjorde det inte igår så får man lida idag istället! Har ett motto att alltid städa och diska på kvällen så är det mycke roligare att vakna o fixa frukost m m och inte minst börja dagen med!!!

braveheart3.jpg

Så att nu är det dax för frulle!

frukost-rattvik.jpg

Presentation

Omröstning

Om du får tre önskningar, vad önskar du dig då?
 En miljon, singel och evigt ung
 Villa, Volvo och Vovve
 Tur i kärlek, familj, fast jobb
 Världen runt resa, fickpengar och en omgång önskningar till (men ej pengar)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens visa

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

Ovido - Quiz & Flashcards