Stressig liv bland barn och jobb!

Alla inlägg den 6 februari 2009

Av Katta - 6 februari 2009 22:17

Vilken tur att jag fick en medhjälpare hit idag, Tindra! En riktig babbelkvarn... *asg* Innan hon kom så gick vi ner till byn, jag kan säga så här, aldrig mer... ont i hela kroppen (är inte riktigt van med promenader) speciellt inte bland snökaoset!

Dagens dos av "happiness" lilla Trista, skiner som en solstråle, så rund o go' är hon oxå!!! Fasters lilla ögonsten...


Av Katta - 6 februari 2009 14:21

bloggbild1.jpg

Tänkte städa upp små kottarnas rum snabbt... hmmm... det tog ju alla krafter ifrån mig!

Försöker ladda upp nya med en kopp kaffe (Gevalia) och sätta på mig

kläder helt enkelt göra redo för snö vädret!

Av Katta - 6 februari 2009 12:38

Nu ska jag göra mig iordning och ta prommis ner till byn, till apoteket och passa på till Optikern... Boka tid! De har ett erbjudande: 3 par glasögon (ev solglasögon) till priset av en!!!!

Eyes.jpg

I'll be back!

Av Katta - 6 februari 2009 12:31

PH0207~Weisser-Tiger-Poster.jpg

Jag har blivit en Fadder åt Tigrar... genom min bank... varje gång jag använder mitt kort så skänker banken pengar (inte från mig) till

Tigrarna som är utrotningshotade!


Stackars "små" kissekatter!

Av Katta - 6 februari 2009 12:21

Det bara öser ner snö här i Enköping... jag som hade stora förhoppningar att våren skulle komma tidigare...

Jag som ska promenera till apoteket, jag kommer att bli som en snögumma... Förresten hittade mycke mumma i katalogerna som orsakar beslutsångest hos mig...

1.5772!img5755.jpg

(Man kan säga att så här ser det ut hos oss snart!)

Av Katta - 6 februari 2009 09:54

Det är ett måste... och en cigarett på morgonen! Då vaknar man upp men hälsosamt är det inte... Hur ser dagen ut idag! Låt oss se... först och främst få bort alla kartonger som ska till källaren, till förrådet... sen ska jag pläddra igenom Jotex, måste beställa mattor och en överkast till sängen!

Hittade faktiskt en snygg i Ellos-katalogen som passar perfekt... lågbudjetplaner inför "Extreme home makeover".... (tar foton före o efter)

Presentation

Omröstning

Om du får tre önskningar, vad önskar du dig då?
 En miljon, singel och evigt ung
 Villa, Volvo och Vovve
 Tur i kärlek, familj, fast jobb
 Världen runt resa, fickpengar och en omgång önskningar till (men ej pengar)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens visa

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

Ovido - Quiz & Flashcards