Stressig liv bland barn och jobb!

Alla inlägg den 26 februari 2009

Av Katta - 26 februari 2009 21:44

Mina kära föräldrar kom på besök idag.... äntligen... jag har saknat de så mycke för de är nästan aldrig hemma, för ofta i Finland!!!!

Vi bjöd de på hembakad semla (lite sent men det kvittar) gott va' det iallafall!

Vi får se nu när katten tänker komma ut från sin gömställe.... hon fattar väl inte själv va' det är för varelse vi har släpat hem nu...Hon är ju van med hundar som är "gigantiska"... :)

Av Katta - 26 februari 2009 21:41

Åååh... idag så fick vi våran lilla "Moa"... (brossans och Cattas igentligen) men vi är hundvakter för de ska åka till Finland en vecka så vi ska sitta hundvakt... jihaaa!

Får passa på och Tacka min kära Catta för kläderna som jag fick utav henne... Det behövdes!

Av Katta - 26 februari 2009 15:05

Ja...vet inte va' jag ska börja, först va' man glad över att få ett jobb men nu när man har fått lite mer uppgifter om själva företaget så vill inte jag jobba kvar där!!! Men ändå så känns det som en utmaning att jobba där kanske man gör ngt som visar de stor resultat....

Presentation

Omröstning

Om du får tre önskningar, vad önskar du dig då?
 En miljon, singel och evigt ung
 Villa, Volvo och Vovve
 Tur i kärlek, familj, fast jobb
 Världen runt resa, fickpengar och en omgång önskningar till (men ej pengar)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens visa

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

Ovido - Quiz & Flashcards