Stressig liv bland barn och jobb!

Alla inlägg under februari 2009

Av Katta - 19 februari 2009 17:03

Människor bara tar och tar, otacksamma j****r.... Man har stött på rätt många sådana med åren som har gått!

En praktex. en före detta kamrat, först tyckte man synd om grabben men nu vill man att han ska ruttna...

Min pappa är bra exempel som råkar alltid ut för sådana människor som tar för givet att han gör, bygger och resultatet blir Super men ooops! pengar ska man ge det oxå!

Av Katta - 19 februari 2009 15:14

Saknar min mamma & pappa, jag hoppas ni kommer hem snart. Ni har varit i Finland för länge, tycker jag! Barnen saknar er enormt... Kom hem!!!!



Av Katta - 19 februari 2009 14:52

Min goda vän Gevalia och John Silver ropar så det knakar....


Av Katta - 19 februari 2009 12:34

Det va' härligt igår... Amanda och jag gick tillsammans runt i affärer i lugn o ro... Amanda köpte lite smink, smycken och en tröja, själv hittade jag en väska som jag ska handla senare... skiiiit snygg för 499:-

Det blev lite kläder till Gurre för han har inte så mycke... Emelie fick en "Kitty-flaska" och Stoffe 2 st T-shirts från JC! Åh glömde... jag köpte ett par solglasögon från H&M... snygga så klart!

Testade ett par andra men såg ut som en fluga med de, inte min stil! Amanda bara skratta... kul hade vi iallafall och det va' huvudsaken! Det behövde vi, ensam tid för varann!

Av Katta - 19 februari 2009 11:09

Jag hoppas att den människan före mig har städat efter sig men andra sidan det förvånar mig inte om jag får blocka upp skiten... Nasty!!!

Sen fick vi nyheter om att de ska renovera hela tvättstugan och vi ska få nya maskiner m m men vi ska vara utan tvättstuga i 1 månad...

Det funkar inte här hemma.... Fan oxå! Nu måste vi gå till en annan tvättstuga om vi vill tvätta men vet ni hur mycket tvätt vi har??? Vi är 7 pers och det är ca 5 tvättkorgar fulla med skitkläder... kul och bära till en annan tvättstuga...

Av Katta - 18 februari 2009 10:42

pic105.jpgEfter min jobbintervjun som va' klar efter 15 min annars brukar det ta minst 30 till 40 min... orkade inte vänta på bussen och ringde taxi istället och kom hem på 10 min... Men så här ser våran dag ut idag:

  • jobbintervjun kl:10.00, avklarat
  • slappa hemma
  • handla mat kl:13.00, chaffören kommer då!
  • shoppa på stan med Amanda (dottern)
  • städa
  • laga mat
Av Katta - 18 februari 2009 10:27

maskott_kontor.jpgPå måndag ska jag börja på ett nytt ställe igen....jihaaa, säger jag bara! Man blir lat att bara slappa hemma eller bekväm av sig! Måste gratta lilla Isabelle på födelsedagen (17/2)Nu är det bara att ta fram fina kläder (om jag nu har sådana) eller kontorskläder!

Av Katta - 17 februari 2009 18:28

Tankarna och funderingarna har gått runt i huvudet om folk och deras sätt att vara samt leva vardagen....


Det finns folk som lever efter "Sex and the City"-Carry-wannabe fast ekonomin inte tillåter men varför?


Sen finns det de som "leker" samhällets trogna wannabe-polis, har inte vi polisyrke just för detta att de ska göra detta jobb!?? Hmmm...


Sen finns den mest talade yrkesrollen... att vara den perfekta mamma?!?

När är man en perfekt mamma? Finns det en bok ute?


Sen har vi de människorna som snor grannarnas möbler och tror att man aldrig får reda på!? Sedan säljer de möblerna i källaren där de själva sitter och "röker på"... inga jobb har de... men ändå dyra kläder... skumt!!!

(detta råkade vi på)

-våra möbler försvann under en halv timme i samband med när vi flyttade!


Hjälp det finns många kategorier... shit! men fortsättning följer....





Presentation

Omröstning

Om du får tre önskningar, vad önskar du dig då?
 En miljon, singel och evigt ung
 Villa, Volvo och Vovve
 Tur i kärlek, familj, fast jobb
 Världen runt resa, fickpengar och en omgång önskningar till (men ej pengar)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Dagens visa

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

Ovido - Quiz & Flashcards